Oglądaaaj , komentuuujj :D
Liczymy na was !
Trololololo : D

To tyle:*: )

sobota, 21 lipca 2012

Weekend !: D



Weekend !! 
Niby weekend ale troszkę nudnie ;)
Może to za sprawą pogody?... ;>
 
Miłość jest jak książka - wszyscy widzą okładkę, ale tylko niektórzy poznali wnętrze.<3 !
A co powiedzielibyście  na taki prezencik z samego rana ?:))
Czasami mam ochotę powiedzieć, że Cię nienawidzę,
Czasami mam ochotę powiedzieć, że Cię nienawidzę, ale to że Cię nadal kocham mi nie pozwala.!"


                                    - Co robiłeś zanim mnie poznałeś? - Czekałem na Ciebie.
  

   
                                            Nie oczekuj dziś ode mnie, że nagle będę inna.
 
           Słowa które tak ciężko wypowiedzieć... Tylko dlaczego ciężko ? Przez nas , wstyd czy       raczej  przez obawę że druga osoba stanie się obcą przez to?.;(
 
Nie bójcie się tego wyznawać !:( Po może być za późno...; /
Wiem coś o tym niestety;(

I oczywiście song :
 


A tu taka prywatna fotka Klaudii !:)) 

By Mateusz ;D

23 komentarze:

  1. dziękuję za odwiedziny i sympatyczny komentarz:) zapraszam częściej;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A bardzo dziękuję za miły komentarz i oczywiście zapraszam, jak najczęściej na bloga :))

    A ostatnia fotka jest wstrętna i mam nadzieję, że to żart :P

    OdpowiedzUsuń
  3. heh jaka fotka :D aa co do nudy , hmm pogoda pewnie też swoje robi , ale dzisiaj muszę ci powiedzieć że fajnie spędziłam dzień :)) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne opisy!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. LOVE THIS SO SO MUCH. I hope you can check out my site: http://theproverbs.net and FOLLOW. Thanks for your time. Hope to hear from you soon and joining..

    god bless,
    steven b.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za komentarz i zapraszam częściej :))
    Bardzo fajny blog ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne opisy :) Dziękuję Ci za bardzo miły komentarz na blogu, Twój też jest świetny :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za komentarz, i zapraszam ;)
    Twój blog też jest bardzo ciekawy ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za komentarz .
    Jestem tu pierwszy raz ale pewnie będę wpadać częściej .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję bardzo :). swietne opisy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna notka i ten tekst :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję i zapraszam ponownie ;)

    fajne opisy ;]

    pozdrawiam, Aieaa.;)

    OdpowiedzUsuń