Oglądaaaj , komentuuujj :D
Liczymy na was !
Trololololo : D

To tyle:*: )

poniedziałek, 23 lipca 2012

;))))

Bo są tacy ludzie bez których nawet nie ruszam się na podwórko<3

Oczywiście chodzi o przyjaciół !: )
Wiele nim zawdzięczam a właściwie to chodzi o 3 najważniejsze osoby ;))
 Ale cóż nastały wakacje i kontakty się oddaliły trudno...;)
Ważne że za tydzień obóz z fajnyymi ludzmi ( Węgrryyyy^^= )))  ;D) ; D
 haha będzie sieee działoo !!:D
 A tutaj  fotka pani Klaudii z kołem ; ) Kto chętny na słoneczny patrol ? :D 
 Przyznajcie że fotka świetna jak i sama Pani Klaudia !: ) ; P
Prawda że jest urocza ?:))
363c98ed0007fee1500bf1f6.jpg  
Ściśnij mi rękę i powiedz, że jesteś, bo chyba mi źle i znów nie wiem dlaczego. 


 
Magiczna piosenkaaa...;( 
Zawsze przypominają mi się najpiękniejsze momenty mojego życia przy niej...;)

by Mateusz ; )

8 komentarzy:

  1. zachecam do obserwacji: www.aleksandra-marie.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjecie i blog!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. przyjaciele najważniejsi ; ))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Sandrą ^^
    Są najlepsi i nie zastąpieni^^ ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam Jasona Walkera i tą piosenkę!
    również zgadzam się z koleżankami wyżej :)
    Zapraszam do siebie, byłabym wdzięczna za komentarz, czy też dodanie do obserwowanych, pozdrawiam! emzis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. no, no wasz blog też jest fajny;>

    OdpowiedzUsuń
  7. wzruszająca piosenka..
    dziękuję i wzajemnie :)
    obserwujemy? c:

    OdpowiedzUsuń
  8. To prawda, przyjaźń musi być! :)

    OdpowiedzUsuń