Oglądaaaj , komentuuujj :D
Liczymy na was !
Trololololo : D

To tyle:*: )

niedziela, 22 lipca 2012

Samotnośc...; /

 Sieeeeemaaa ; ))

 - Nie patrz tak na mnie. - Nie lubisz mojego spojrzenia? -
 Właśnie chodzi o to, że je uwielbiam <3 

  Nie chcę ideału, chcę ciebie!

 Mmm...Arbuz !:) Z pestkami ale przesłanie niesamowite ; )

Samotnośc...;(

Straszna rzecz...często brakuje mi kogoś takiego , osoby która da wsparcie w trudnych chwilach.
Nie szukam miłości na siłę ale coraz bardziej zaczyna mi jej brakować.
Może powinienem zacząć szukać , nie wiem. .; /
Pojawiła się kiedyś w moim życiu świetna dziewczyna ale było , minęło...; |
Moja nieśmiałość mnie irytuje!;(
Przez nią tracę najważniejsze osoby w moim życiu...
Co prawda istnieje w moim życiu jedna ale raczej uważa mnie za kolegę niestety...;|
Ale to tyle o mnie !
Pozdrawiaaaaaaam :))))

a tu taka moja fotka ;   D
W poszukiwaniu szczęścia...;|

I'm not perfect
But I keep trying ;| 


By Mateusz; DD

6 komentarzy:

  1. Nie szukaj nikogo na siłę. Jestem pewna, że znajdziesz kogoś, kto pomoże Ci zwalczyć samotność. ^^ Może nie oczekuj odrazu 'miłości'. Traktuj dziewczyny jak swoje koleżanki. A z czasem znajdziesz jakąś, która będzie na Cb zasługiwać i Wasza przyjaźń zamieni sie w coś więcej. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy post ;D
    że tak powiem taki "delikatny" ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. im bardziej chcesz coś znaleźć, tym większe prawdopodobieństwo, że przeoczysz to wtedy, kiedy będziesz mieć tuż pod nosem ;) pozdrawiam, K.

    OdpowiedzUsuń