Oglądaaaj , komentuuujj :D
Liczymy na was !
Trololololo : D

To tyle:*: )

sobota, 28 lipca 2012

Heeeejj ; )
Nudy troszkę ale już jutro jadę na Węgry; )
Więc zostawie was z Klaudia <przykro mi ... moje kondolencje !!!> ; ))
Wracam 7 ;dd
A jadę o turaj :
Hajduszoboszlo; )
 
no i oczywiście Budapeszt: 

 
Mam nadzieję że będzie fajnie , ale to zależy od ludzi !: )
Mam nadzieje że poznam kogoś nowego:)
Takie przyjaźnie wakacyjne są fajna sprawą !
 ; )

Lubie czasem siąść , pomyśleć nad życiem...
Też tak macie ?
To daje dużo... fajnie jest sobie kilka spraw ułożyć..:|
Przyjaciele ? odeszli...każdy olał i teraz trzeba radzić sobie sam...
Tak to głupie.. każdy mówił że jak skończy się szkoła to będą się wszyscy nadal 
przyjaźnić... a co zostało ?
Puste słowa wypowiedziane tylko na przykrywkę...
Nikt nie ma czasu, każdy olewa... 
Wszystko rani ..;/ 

18199316_large.jpg
 Pewnego dnia , Twoje życie przemknie ci przed oczami . Żyj tak , abyś był pewien , że będzie warte oglądania ; )
hyjyhu.gif
Z każdym dniem zwiększa się liczba osób które mogą mnie pocałować w dupę !



a tutaj macie coś by się pośmiać hahaha ; ) 











3 komentarze: